zaterdag 23 maart 2013

gezever, gezever

Ik zag ze altijd bij de kinderafdeling van de winkels hangen: van die gruwelijke sjaaltjes. Het nut ontging me volledig. Ik dacht namelijk dat het gewoon ter versiering was. Totaal niet mijn smaak. Zou ik nooit kopen.

Maar eigenlijk zijn het kwijlslabbetjes. En helaas pindakaas: we hebben hier een kwijler in huis. Kindjes hebben wat meer speeksel als er tanden in aantocht zijn. Als dat bij Wolf het geval zou zijn, zou hij er al minstens 80 moeten hebben: zoveel zever, zeg!

Acht keer per dag een ander shirtje aandoen versus een kwijlslab. Soms moet je je principes overboord gooien.
 




kwijlslab: H&M
body: Hema
broekje: Hjorth

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het best wel stoer, zo'n slab ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks mis met die bavetsjaaltjes hoor! Als ge der eentje maakt van vichyruit ist ne cowboy!

    BeantwoordenVerwijderen